לאחר שארגון הטרור החות'י שיגר הבוקר (ראשון) טיל בליסטי מתימן שפגע בשטח נתב"ג, מתוך ממצאי התחקיר שנחשפים הערב עולה כי הסיבה לכישלון היירוט היא ככל הנראה כשל נקודתי בטיל המיירט ולא במערכת החץ עצמה.
עוד עולה מתוך התחקיר שלא נמצאו כשלים בתפקוד הלוחמים, כאשר בנוסף התברר שלא מדובר בטיל שונה מהטילים הקודמים ששיגר לארץ ארגון הטרור ויורטו בהצלחה.

כזכור, מוקדם יותר הבוקר שוגר טיל מתימן לעבר ישראל אשר פגע בשטח נמל התעופה בן גוריון – תוך כדי שהוא פוער בור עצום בקרקע. בעקבות האירוע, הופסקה הפעילות בנתב"ג, נחסמה אליו הגישה ונעצרה תנועת הרכבות באזור, לאחר בדיקות ואישור המשטרה, חודשה הפעילות והוסרו החסימות.
ראש הממשלה נתניהו התייחס לשיגור החות'י מוקדם יותר היום בפוסט שהעלה ברשת X ובו כתב: "ההתקפות של החות'ים מגיעות מאיראן. ישראל תגיב למתקפה החות'ים נגד שדה התעופה הראשי שלנו, וגם, בזמן ובמקום שנבחר, נגד אדוני הטרור האיראנים שלהם".

דברים דומים אמר נתניהו בהצהרה משותפת לו ולראש ממשלת קפריסין, בה הזהיר את ארגון הטרור מ"פעולת נגד עצימה מאוד נגדם", כאשר במקביל הוא מפנה אצבע מאשימה לעבר טהראן: "תמיד נזכור שהם פעלו בהוראות ובתמיכת הפטרונית שלהם . אנחנו נעשה מה שצריך לעשות כדי לדאוג לביטחון שלנו, כדי להגיב באפקטיביות, וכדי להעביר לאיראן אזהרה ראויה שלא נוכל לסבול דבר שכזה״, אמר.
