התקבלה ההחלטה: ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע הערב ( ראשון) באמצעות חשבון ה-X הרישמי של משרד ראש הממשלה כי ישראל תגיב לחות'ים בעקבות השיגור לנמל התעופה בן גוריון.
נתניהו הגיב על ציוץ של נשיא ארה"ב וכתב: "הנשיא טראמפ צודק לחלוטין! התקפות של החות'ים מגיעות מאיראן. ישראל תגיב למתקפה החות'ים נגד שדה התעופה הראשי שלנו, וגם, בזמן ובמקום שנבחר, נגד אדוני הטרור האיראנים שלהם".
Prime Minister Benjamin Netanyahu:
President Trump is absolutely right!
Attacks by the Houthis emanate from Iran. Israel will respond to the Houthi attack against our main airport AND, at a time and place of our choosing, to their Iranian terror masters. pic.twitter.com/Feqhn9fhZr— Prime Minister of Israel (@IsraeliPM) May 4, 2025
הדברים מגיעים בתגובה לציוץ שכתב טראמפ ברשת החברתית שלו, כיומיים לאחר תחילת המתקפה האמריקאית על החות'ים: "שאף אחד לא יתבדה! מאות ההתקפות שבוצעו על ידי החות'ים, המאפיונרים והבריונים המרושעים בתימן, השנואים על העם התימני, כולן נובעות מאיראן, ונוצרות על ידי. כל התקפה נוספת או תגמול של ה"חות'ים" תתקבל בעוצמה רבה, ואין ערובה שהכוח הזה ייעצר שם.
"איראן שיחקה "הקורבן התמים" של טרוריסטים נוכלים שהם איבדו שליטה עליהם, אבל הם לא איבדו שליטה. הם מכתיבים כל מהלך, נותנים להם את הנשק, מספקים להם כסף וציוד צבאי מתוחכם ביותר, ואפילו, מה שנקרא, "מודיעין". כל ירייה שנורה על ידי החות'ים תיחשב, מנקודה זו ואילך, כאל ירייה שנורה מכלי הנשק וההנהגה של איראן, ואיראן תישא באחריות, ותסבול מהתוצאות, וההשלכות הללו יהיו קשות!", כתב אז טראמפ.
נתניהו חזר על האיומים לתקוף בתימן ובאיראן גם בפגישתו היום עם נשיא קפריסין ניקוס כריסטודולידיס. "כמובן שאנחנו וכל העולם מאוימים על ידי החות'ים, כולל המתקפה המרושעת שהם עשו היום ליד שדה התעופה בן-גוריון", אמר ראש ההמשלה והוסיף: "אנחנו לא נסבול זאת, אנחנו ננקוט בפעולת נגד עצימה מאוד נגדם, ותמיד נזכור שהם פעלו בהוראות ובתמיכת הפטרונית שלהם – איראן. אנחנו נעשה מה שצריך לעשות כדי לדאוג לביטחון שלנו, כדי להגיב באפקטיביות, וכדי להעביר לאיראן אזהרה ראויה שלא נוכל לסבול דבר שכזה".
