דוברות כבאות והצלה פרסמה הערב (ראשון) תמונות ובהן נראים לוחמי האש האמיצים כשהם ממשיכים לפעול במלוא הכוח לכיבוי השרפה באזור ירושלים. "חמישה ימים לאחר תחילת השריפה הגדולה בהרי ירושלים ושפלת יהודה, לוחמי האש ממשיכים לפעול ללא לאות בשטח השרוף שעדיין רווי בצמחייה ועצים בוערים", נכתבה בהודעה.
בהודעה המלאה נכתב: "הצוותים הרבים בשטח, ממשיכים לעבור עץ אחר עץ, גזע אחר גזע, מסביב לשעון, בלילה וביום בכדי לוודא שכל מוקד חם כובּה וכדי למנוע את סכנת התחדשות האש".


רשף רועי וקנין מסר מהשטח: "אנחנו לא עוזבים עד שכל העשן ירד ואחרון הגחלים יכבה. זהו מאבק ארוך ומחייב, אבל המחויבות שלנו לתושבים, לטבע ולבטיחות היא מעל הכול".
עוד נכתב בהודעה: "לוחמי האש בשטח, יחד עם כוחות הסיוע מקק"ל ורט"ג, מוכיחים שוב, כי רק בשילוב של התמדה, נחישות, ומקצועיות חסרת פשרות, אפשר להבטיח את שלומם של היישובים, התשתיות והטבע באזור".
