מזג האוויר ממשיך להשתגע: לאחר החום הכבד וגל השריפות שפקד את ישראל בשבוע שעבר, הגשם בא לבקר – ובכמויות. המשטרה סגרה היום (ראשון) את הכניסה והיציאה, מהעיר אילת.
בנוסף, כביש 90 נחסם לתנועה במקטעים שונים מצומת מנוחה ועד אילת, במקומות הבאים: סמוך ליישוב סמר, מצומת מנוחה ועד קיבוץ קטורה, והיציאה הצפונית מהעיר אילת נסגרה לתנועת רכבים המבקשים לצאת צפונית ליישוב באר אורה.
מהשירות המטאורולוגי נמסר: "גשמים בעוצמה חזקה יורדים ברחבי הנגב והערבה מאילת ועד עין גדי. כמויות המשקעים הגבוהות ביותר נמדדו עד כה – בערבה הדרומית, 34 מ״מ בסמר ו-17 מ״מ ביוטבתה, כמות השווה לכמות השנתית באזור.
נחלים רבים באזור הדרום וים המלח זורמים ושוצפים, ויש צפי להמשך שיטפונות בשעות הקרובות.
