accessibility-icon
share-icon
שר הביטחון ישראל כ"ץ והרמטכ"ל אייל זמיר | צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון.
שר הביטחון ישראל כ"ץ והרמטכ"ל אייל זמיר | צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון.

השר כ"ץ בתגובה לחות'ים: "מי שפוגע בנו - נפגע בו שבעתיים"

רבקה שורק

רבקה שורק

ו אייר ה'תשפה (04.05.25)

69

10

like

0

dislike

החות'ים איימו אחרי נפילת הטיל סמוך לנתב"ג: "אין קווים אדומים בעימות עם הישות הציונית" • שר הביטחון ישראל כ"ץ בתגובה: "מי שפוגע בנו, נפגע בו שבעתיים"


שר הביטחון ישראל כ"ץ הגיב היום (ראשון) להתרברבות החות'ים לאחר נפילת הטיל ששיגרו לעבר ישראל, אשר נפל סמוך לנתב"ג, והכריז: "מי שפוגע בנו נפגע בו שבעתיים".

לראשונה: נפילה במתחם נתב"ג, 8 נפגעים פונו לביה"ח

לראשונה: נפילה במתחם נתב"ג, 8 נפגעים פונו לביה"ח

234
04.05.25|אפרת ברינר

בתוך כך, בתגובה לנפילת הטיל, בכיר החות'ים מוחמד אל-בחית'י איים בריאיון לערוץ הקטארי "אל-ערבי" כי "אין קווים אדומים בעימות שלנו עם הישות הציונית, ארה"ב ובריטניה. תקיפת נתב"ג היא עדות ליכולתנו לפגוע באתרים מבוצרים בתוך ישראל".

maximize-image
החות'ים בתימן | צילום: שאטרסטוק

בתוך כך, מערכת תאאד האמריקנית ניסתה ליירט את הטיל ונכשלה, גם מערכת החץ הישראלית ניסתה וככל הנראה גם היא נכשלה. יחד עם זאת לא פוסלים שהנפילה בנתב״ג היא של רסיס או מיירט, חבלני משטרה ואנשי מערכת הביטחון חוקרים כעת.

מצה"ל נמסר כי "בהמשך להתרעות שהופעלו במספר מרחבים בשטח המדינה, בוצעו מספר ניסיונות יירוט לעבר טיל ששוגר מתימן. התקבלו דיווחים על נפילה במרכז הארץ, הפרטים בבדיקה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News