שר הביטחון ישראל כ"ץ הגיב היום (ראשון) להתרברבות החות'ים לאחר נפילת הטיל ששיגרו לעבר ישראל, אשר נפל סמוך לנתב"ג, והכריז: "מי שפוגע בנו נפגע בו שבעתיים".

לראשונה: נפילה במתחם נתב"ג, 8 נפגעים פונו לביה"ח
בתוך כך, בתגובה לנפילת הטיל, בכיר החות'ים מוחמד אל-בחית'י איים בריאיון לערוץ הקטארי "אל-ערבי" כי "אין קווים אדומים בעימות שלנו עם הישות הציונית, ארה"ב ובריטניה. תקיפת נתב"ג היא עדות ליכולתנו לפגוע באתרים מבוצרים בתוך ישראל".

בתוך כך, מערכת תאאד האמריקנית ניסתה ליירט את הטיל ונכשלה, גם מערכת החץ הישראלית ניסתה וככל הנראה גם היא נכשלה. יחד עם זאת לא פוסלים שהנפילה בנתב״ג היא של רסיס או מיירט, חבלני משטרה ואנשי מערכת הביטחון חוקרים כעת.
מצה"ל נמסר כי "בהמשך להתרעות שהופעלו במספר מרחבים בשטח המדינה, בוצעו מספר ניסיונות יירוט לעבר טיל ששוגר מתימן. התקבלו דיווחים על נפילה במרכז הארץ, הפרטים בבדיקה".
