רגע משעשע ביותר התרחש הערב (מוצ"ש) בתוכנית הפטריוטים, כאשר הפאנליסטית עירית לינור חשפה כיינון מגל איבד את הדפים של התוכנית ובעקבות השבת לא שלחו ליינאפ לחברי הפאנל. מה שקרה דקה אח"כ הדהים את כולם.
עירית התלוננה כי בשבת היא לא יודעת מה קורה: "זימרי היה בצום דיגיטלי, אני אין לי מושג מה קורה אין לנו ליינאפ בשבת, אתה (ינון מגל) איבדת דפים. צריך לחפות על המחדל הנורא הזה".
ינון מגל הגיב וענה בדרך מקורית: "תראי, ברדיו אומרים, בוא נשים שירים, פשוט. בוא נשים שירים, בוא נשים שירים, בוא נשים שירים". חברי הפאנל החלו לשיר: "הנה מה טוב ומה נעים, שבט אחים גם יחד".
