בסוף השבוע האחרון עלה ברשתות החברתיות ריאיון שנערך בחדשות עם זוג עולים חדשים שהגיעו לישראל לפני כחצי שנה מארגנטינה. השניים, סיפרו על קליטתם והביעו את אהבתם לארץ ולמדינה – אך נתקלו בבקשה מפתיעה בסוף הריאיון מצד מגישת התוכנית מעיין אדם.
במהלך השידור, לאחר שהעולים שיתפו בחוויותיהם והביעו שביעות רצון ממעברם לישראל, פנתה אליהם המגישה ואמרה: "אצלנו פה בארץ אי אפשר להעביר ריאיון רק עם דברים טובים". מיד לאחר מכן הפצירה בזוג: "תמצאו לי דבר אחד רע – שיירגע לנו. אחד".
"תמצאו לי דבר אחד רע (על המדינה) שיירגע לנו"
עולים חדשים מארגנטינה התראיינו בתבהלה 12
מעין אדם התחננה שיוציאו את דיבת הארץ pic.twitter.com/KGbpHuvm6w— ינון מגל (@YinonMagal) May 2, 2025
למרות הניסיונות של המגישה, המרואיינת השיבה: "כדי להצליח בחיים, בדברים, צריך לראות את הטוב בכל דבר". כשבעלה ניסה להיכנס לדבריה ולנסות לשאול גם הוא אם יש דבר שלא טוב פה, עצרה אותו אשתו ואמרה בנחרצות: "אני מרגישה שזה המקום שלנו אז זה טוב. וצריכים לראות את הטוב".
