accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות המשטרה

תושבת הצפון תקפה באכזריות אישה שתיעדה את ילדיה מתעללים בכלב

אברהם לנדסברג

אברהם לנדסברג

ה אייר ה'תשפה (03.05.25)

55

13

like

9

dislike

תושבת נוף הגליל נעצרה לאחר שתקפה באכזריות אישה שתיעדה את ילדיה מתעללים בכלב • המשטרה פתחה בחקירה מהירה, והחשודה הובאה לבית המשפט ושוחררה בתנאים מגבילים


תושבת נוף הגליל נעצרה היום (שבת), לאחר שתקפה באכזריות אישה שתיעדה את ילדיה מתעללים בכלב. מהמשטרה נמסר כי התקבלה תלונה על תקיפה שהתרחשה בעיר, שוטרי המחוז הצפוני פתחו בחקירה, ותוך זמן קצר עצרו את החשודה בשנות ה-30 לחייה.

מחומר החקירה עלה כי הקורבן הבחינה בילדיה של החשודה כשהם, על פי החשד, מתעללים בכלב – ותיעדה את מעשיהם. לאחר שהאם הבחינה בתיעוד, היא התנפלה על הקורבן והחלה להכות אותה לעיני ילדיה שהיו במקום.

maximize-image
ניידת משטרה, אילוסטרציה | צילום: דוברות המשטרה

החשודה נעצרה והובאה לבית משפט השלום בנצרת, שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרה. בסיום הדיון היא שוחררה בתנאים מגבילים.

משטרת ישראל הדגישה כי היא מגלה אפס סובלנות לעבירות בריונות ואלימות מכל סוג שהן, ופועלת במהירות ונחישות נגד כל גילוי אלימות, במטרה להביא את העבריינים לדין.

עקבו אחרינו גם ב-Google News