לאחר דבריו החריפים ששר האוצר בצלאל סמוטריץ' שיגר היום (שישי) לשר החינוך בעקבות תמיכת משרדו בשביתת המורים המתוכננת, יואב קיש תקף בתגובה: ״קיבלתי מכתב משר האוצר שרק מראה על הניתוק המוחלט של שר האוצר מהמשבר במערכת החינוך".
"בצלאל, לא מדובר בחוק שהתקבל בהסכמה גם על ידי הסתדרות המורים", טען קיש, "מדובר על ההפלייה בהסכם אשר תיגמל את כל עובדי המדינה מלבד המורים והגננות. לא אתן ידי לכך".

"במקום לשלוח מכתבים כהכנה ליחסי ציבור ריקים מתוכן אני מצפה ממך להתחיל מו״מ אמיתי ולדאוג לפיצוי לעובדי ההוראה כפי שעשית לכלל עובדי ההסתדרות הכללית", סיכם שר החינוך.
