כתבנו מוטי קסטל מדווח: בישיבת הממשלה יתקיים דיון המשך ביום שני בנוגע להקמת ועדת חקירה לשבעה באוקטובר בהמשך להחלטת בג"צ שחייב אותה לדון בכך.
בפברואר האחרון, בתום ישיבת הממשלה, הוחלט כי הדיון בנוגע להקמת ועדת חקירה ממלכתית, אשר תחקור את מחדל טבח השבעה באוקטובר, יתקיים בעוד שלושה חודשים.

למרות העתירה שהוגשה בנושא, בית המשפט העליון קיבל את בקשת ראש הממשלה בנימין נתניהו, להגיש עדכון לגבי הקמת ועדת חקירה למחדל טבח השבעה באוקטובר בתוך 90 ימים מהדיון האחרון שהתקיים בממשלה לגבי הנושא.
החלטת בג"ץ הגיעה לאחר ששבוע לפני כן היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה, נסוגה בסוגיה וטענה כי לא אמרה שצריך להקים את הוועדה באופן "מיידי".
