אמצעי לחימה ואופנוע גנוב נתפסו אמש (חמישי) בפשיטה של כוחות הביטחון על הכפר חבלה, הסמוך לקלקיליה. שני חשודים נעצרו, והועברו לחקירה שנפתחה בעניין בתחנת אריאל במחוז ש"י.

במהלך הפעילות, הגיעו כוחותינו לכפר ואיתרו אופנוע שנגנב מהעיר בני ברק בתאריך 01.02.25, כששני החשודים ששהו במקום נעצרו. הפעילות הובילה למוקד השני בבית בכפר, שבו עפ"י החשד אותם שני חשודים הסליקו אמצעי לחימה.

בחיפוש שערכו הכוחות אותרו במוקד השני נשק מוסב, אקדח, מחסניות עם תחמושת ורימון רסס. כאמור, חקירה נפתחה בעניין.
