בעקבות מחאות הדרוזים הנערכות הערב (חמישי), המשטרה מעדכנת כי כביש 6 מחלף אליקים חסום לתנועה בשני הכיוונים. בתל קשיש התנועה מופנית לכביש 722 יקנעם ובמחלף עין תות התנועה מופנית לכביש 67.
עוד הוסיפו במשטרת ישראל כי כביש 85 ראמה חסום לתנועה בשני הכיוונים, וכי התנועה מופנית לראמה וסג'ור. כביש 65 מחלף צלמון חסום לתנועה בשני הכיוונים והתנועה מופנית במחלף קדרים לעילבון. בנוסף, כביש 85 צומת יאסיף חסום לתנועה בשני הכיוונים, במקום זאת – התנועה מופנית לכבישים 70 ו-4.

בתיעודים שמגיעים מכביש 6 ממחלף נחל צלמון נראים כלי הרכב תקועים בכביש, כשהנהגים המיואשים יצאו מהרכבים בהבנה כי לא יוכלו להמשיך בנסיעתם בקרוב. ברקע ניתן לראות את העשן העולה מנקודת ההפגנה.
כזכור, השר בן גביר עלה הערב למתקפה נגד היועמ"שית בעקבות המחאה. צילום מסך משיחת וואטסאפ פרטית עם השר הגיע לעיתונאי ינון מגל, ובו הסבר של בן גביר לכך ש"המשטרה רועדת ולא מפנה קומץ דרוזים מכביש 6, בניגוד לחרדים שלהם מפוצצים את הראש".
וכך כותב בן גביר: "היועמ"שית ובג"ץ אוסרים עלי להתערב בהפגנות, לעמדתם אסור לי לתת הוראות אופרטיביות למשטרה בנושא שוויון בחסימת הכבישים. חבל שלא שמעו בקולי לפטר אותה לפני שנתיים. רק בשבוע הבא בג"ץ אמור לדון בהדחתי על רקע הטענות שלהם שביקשתי שוויון באכיפה".
