כביש 6 נחסם לתנועה הערב (חמישי) סמוך למחלף אליקים בשני הכיוונים בעקבות מחאת הדרוזים בצפון, שחוסמים את הכביש ומבעירים צמיגים. כוחות משטרה נמצאים במקום, מכווינים את התנועה ופועלים לשמירת הסדר הציבורי ופתיחת הכביש.
במקביל, שר הביטחון ישראל כ"ץ שלח מסר מאיים לסוריה בנוגע ליחס המשטר לדרוזים החיים במדינה: "אני שב ומזהיר את ראש המשטר הסורי ג'ולאני – במידה והפגיעות בדרוזים בסוריה לא ייפסקו נגיב בחומרה רבה".

ההתייחסות של השר מגיעה בעקבות הפגיעות בדרוזים בסוריה שהתרחשו אתמול: "ראש הממשלה ואני הנחנו את צה"ל לבצע מספר תקיפות אזהרה נגד גורמים קיצוניים וגם הועבר מסר ברור למשטר הסורי שבאחריותו למנוע את הפגיעות".
ברקע הדברים, שני אזרחים סורים-דרוזים פונו מוקדם יותר היום לקבלת טיפול רפואי בשטח ישראל במרכז הרפואי זיו בצפת, לאחר שנפצעו בשטח סוריה.
