לוחמי חטיבת החילוץ של פיקוד העורף, השיבו אזרחים לבית האבות הסיעודי השוכן בהרי ירושלים, זאת שבמקביל הושגה שליטה בשריפת הענק שהשתוללה באזור ע"י מערך כבאות והצלה.




כאמור, לאחר מאבק ממושך שנמשך למעלה מ-30 שעות, מערך כבאות והצלה לישראל הודיע הערב (חמישי) על השגת שליטה בשריפת הענק שהשתוללה באזור הרי ירושלים. נציב כבאות והצלה, רב טפסר אייל כספי, הכריז רשמית על השליטה באש ובהתאם לכך הנחה על תחילת שחרור הדרגתי של הכוחות הרבים שפעלו בשטח.

במערך הכבאות מעדכנים: "הושגה שליטה על השריפה בהרי ירושלים"
בהודעה שפרסם מערך הכבאות נמסר כי למרות ההכרזה על שליטה, המלאכה טרם הסתיימה. "לוחמי האש ימשיכו לעבוד בעצימות נמוכה אבל באחיזה חזקה בקרקע כדי למנוע התחדשות של האש", הדגיש הנציב כספי. משמעות הדבר היא שכוחות מצומצמים יישארו פרוסים בשטח גם בשעות ובימים הקרובים, יבצעו כיבויים נקודתיים ויפטרלו באופן רציף על מנת להבטיח שהאש לא תתלקח מחדש, במיוחד לאור תנאי מזג האוויר היבשים.
