accessibility-icon
share-icon
צילום: דובר צה"ל
צילום: דובר צה"ל

לוחמי החילוץ השיבו אזרחים לבית האבות הסיעודי שבהרי ירושלים

בר ברק

בר ברק

ג אייר ה'תשפה (01.05.25)

2

2

like

0

dislike

לוחמי חטיבת החילוץ של פיקוד העורף השיבו אזרחים לבית האבות הסיעודי בהרי ירושלים, זאת לאחר שהושגה שליטה על השריפה שהשתוללה באזור • צפו בתמונות


לוחמי חטיבת החילוץ של פיקוד העורף, השיבו אזרחים לבית האבות הסיעודי השוכן בהרי ירושלים, זאת שבמקביל הושגה שליטה בשריפת הענק שהשתוללה באזור ע"י מערך כבאות והצלה.

maximize-image
images-count3+
תיעוד לוחמי חטיבת החילוץ של פיקוד העורף משיבים אזרחים לבית האבות הסיעודי בהרי ירושלים | צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count3+
תיעוד לוחמי חטיבת החילוץ של פיקוד העורף משיבים אזרחים לבית האבות הסיעודי בהרי ירושלים | צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count3+
תיעוד לוחמי חטיבת החילוץ של פיקוד העורף משיבים אזרחים לבית האבות הסיעודי בהרי ירושלים | צילום: דובר צה"ל
maximize-image
images-count3+
תיעוד לוחמי חטיבת החילוץ של פיקוד העורף משיבים אזרחים לבית האבות הסיעודי בהרי ירושלים | צילום: דובר צה"ל

כאמור, לאחר מאבק ממושך שנמשך למעלה מ-30 שעות, מערך כבאות והצלה לישראל הודיע הערב (חמישי) על השגת שליטה בשריפת הענק שהשתוללה באזור הרי ירושלים. נציב כבאות והצלה, רב טפסר אייל כספי, הכריז רשמית על השליטה באש ובהתאם לכך הנחה על תחילת שחרור הדרגתי של הכוחות הרבים שפעלו בשטח.

במערך הכבאות מעדכנים: "הושגה שליטה על השריפה בהרי ירושלים"

במערך הכבאות מעדכנים: "הושגה שליטה על השריפה בהרי ירושלים"

44
01.05.25|יצחק אבוחצירא

בהודעה שפרסם מערך הכבאות נמסר כי למרות ההכרזה על שליטה, המלאכה טרם הסתיימה. "לוחמי האש ימשיכו לעבוד בעצימות נמוכה אבל באחיזה חזקה בקרקע כדי למנוע התחדשות של האש", הדגיש הנציב כספי. משמעות הדבר היא שכוחות מצומצמים יישארו פרוסים בשטח גם בשעות ובימים הקרובים, יבצעו כיבויים נקודתיים ויפטרלו באופן רציף על מנת להבטיח שהאש לא תתלקח מחדש, במיוחד לאור תנאי מזג האוויר היבשים.

עקבו אחרינו גם ב-Google News