תוכנית הפטריוטים הגיעה אמש (רביעי) לשיא חדש ברייטינג כאשר עקפה את כלל ערוצי הטלווזיה במדינת ישראל – במספר הצופים בשידור חי. 243 אלף איש צפו בשידור החי של ערוץ 14, כאשר ערוץ 12 המתחרה דידה אחריו עם 235 אלף בלבד.
התוכנית המיוחדת עמדה בסימן מצדיעים למג"ב והשתתפו בה עשרות לוחמי מג"ב בינהם: מפקד היחידה הטקטית של המסתערבים ומפקד מג"ב. במהלך התוכנית נרשם רגע מרגש במיוחד, כאשר המגיש ינון מגל הפתיע את קטיה, לוחמת בודדה מאוקרינה והפגיש אותה עם אימה.

קטיה סיפרה שעלתה לארץ לפני שבע שנים: "הגעתי עם פרויקט נעל"ה, זה פרויקט של בני נוער של גיל 14-16, שמגיעים לפה לפנימייה, מקבלים הכל. אחרי הפנימייה, התגייסתי לצבא. רציתי ממש להגיע לירושלים, לא יודעת למה, פשוט רציתי. משהו משך אותי לפה. שמחה שאני פה".
מגל שאל את החיילת כמה זמן היא לא פגשה את אמה וזו השיבה שמעל שנתיים. "היא אף פעם לא הייתה בארץ? היית רוצה שהיא תבוא נגיד?", שאל המגיש. קטיה השיבה: "ברור". מגל הוסיף לשאול: "אם אני מביא לך את אמא, מה את אומרת?". החיילת הבודדה השיבה בהתרגשות: "אני מתעלפת".
לאחר מכן האם התאחדה עם ביתה על הבמה, דבר שריגש את כל חברי הפאנל ואת הצופים באולפן. "אני מודה לכם על הכל מה שעשיתם בשבילנו, אני מודה לכם מאוד. זה מאוד מרגש. התגעגעתי ממש", סיפרה הבת.
בנוסף, קצין ביחידת המסתערבים של משמר הגבול איו"ש סיפר בתוכנית המיוחדת, על ההתמודדות שלו באירועי השבעה באוקטובר, כאשר ניהל לבדו את זירה באופקים וגילה שאשתו נפצעה במסיבת "הנובה".
