פרסום ראשון: בהסכמת ההורים, גופת התינוק שנפטר אתמול (רביעי), לאחר שלטענת המשפחה נחנק משמיכות שנזרקו על מיטתו על ידי בלשי משטרה במהלך חיפוש, תעבור נתיחה היום או מחר. במשטרה אישרו את הפרטים והוסיפו: "לטובת ההורים וגם לטובת השוטרים שכואבים את האירוע – אנחנו מקווים שהנתיחה תקבע חד משמעית מה סיבת המוות".
מדובר במשפחה חרדית מרובת ילדים, ובמשטרה חששו שההורים לא יסכימו לנתיחה מסיבות דתיות – מה שהיה עלול להוביל לדיונים בבית המשפט. אך לאחר שיחה בין הצדדים, הוחלט לאשר את הבדיקה.

עם סיום החיפוש ויציאת השוטרים מהבית, החלו בני המשפחה לחפש את התינוק, כשהאם הייתה בטוחה כי הוא נמצא אצל הסבתא. רק כ-40 דקות לאחר עזיבת המשטרה גילו ההורים שהתינוק בלול – והזעיקו את מד"א. הוא נמצא ללא דופק ונשימה, עבר החייאה באמבולנס, אך מותו נקבע.
האם עזבה את בית החולים כדי להשתתף בדיון בבית המשפט בעניינו של אב המשפחה, העצור זה תקופה בגין עבירות שונות. לחדשות 14 נמסר כי ארבעה שוטרים נחקרו על האירוע – חוקר ושלושה בלשים – ושוחררו ללא תנאים; החקירה נמשכת.
