accessibility-icon
share-icon
צפו בקטע המלא | צילום: חדשות 14

ינון מגל הפתיע חיילת בודדה במפגש עם אמה

אפרת ברינר

אפרת ברינר

ב אייר ה'תשפה (30.04.25)

61

147

like

334

dislike

מפגש מרגש התרחש בתוכנית "הפטריוטים" בין קטיה, חיילת בודדה מאוקרינה שעלתה לארץ, לבין אמה שמעולם לא ביקרה בישראל • קטיה, שעלתה לישראל לפני שבע שנים לא התראתה עם אמה במשך כשנתיים • המפגש המרגש לא הותיר עין יבשה | צפו


מפגש מרגש התרחש היום (רביעי) בתוכנית "הפטריוטים" בין קטיה, חיילת בודדה מאוקרינה שעלתה לארץ לבין אמה שמעולם לא ביקרה בישראל. המגיש ינון מגל שאל אותה: "אם אני מביאה לך את אמא, מה את אומרת?". קטיה השיבה: "אני מתעלפת".

קטיה סיפרה שעלתה לארץ לפני שבע שנים: "הגעתי עם פרויקט נעל"ה, זה פרויקט של בני נוער של גיל 14-16, שמגיעים לפה לפנימייה, מקבלים הכל. אחרי הפנימייה, התגייסתי לצבא. רציתי ממש להגיע לירושלים, לא יודעת למה, פשוט רציתי. משהו משך אותי לפה. שמחה שאני פה".

maximize-image
הפטריוטים חוגגים עצמאות

מגל שאל את החיילת כמה זמן היא לא פגשה את אמה וזו השיבה שמעל שנתיים. "היא אף פעם לא הייתה בארץ? היית רוצה שהיא תבוא נגיד?", שאל המגיש. קטיה השיבה: "ברור". מגל הוסיף לשאול: "אם אני מביא לך את אמא, מה את אומרת?". החיילת הבודדה השיבה בהתרגשות: "אני מתעלפת".

לאחר מכן האם התאחדה עם ביתה על הבמה, דבר שריגש את כל חברי הפאנל ואת הצופים באולפן. "אני מודה לכם על הכל מה שעשיתם בשבילנו, אני מודה לכם מאוד. זה מאוד מרגש. התגעגעתי ממש", סיפרה הבת.

עקבו אחרינו גם ב-Google News