לאחר הודעת ראש השב"כ רונן בר הערב (שני) כי הוא יתפטר ב-15 ביוני, בממשלה ובסביבת רה"מ זועמים על הודעת בר: "מדובר בעזות מצח וחוצפה שאין כדוגמתה. רונן בר ממשיך למשוך זמן ולהיאחז בקרנות המזבח. בר צריך ללכת הביתה שלשום או יותר מדויק ב-10 באפריל. כל יום נוסף שהאיש מצוי בתפקידו – סכנה ברורה ומיידית לביטחון המדינה".
צילום: קובי גדעון, לע"מ
