accessibility-icon
share-icon
 צילום: קובי גדעון, לע"מ
צילום: קובי גדעון, לע"מ

סביבת רה"מ: "כל יום שבר מצוי בתפקידו - סכנה לביטחון המדינה"

מוטי קסטל

מוטי קסטל

ל ניסן ה'תשפה (28.04.25)

32

12

like

0

dislike

בלשכת נתניהו זועמים על ראש השב"כ רונן בר שהודיע כי יתפטר מתפקידו ב-15 ביוני: "בר צריך ללכת הביתה שלשום או יותר מדויק ב-10 באפריל"


לאחר הודעת ראש השב"כ רונן בר הערב (שני) כי הוא יתפטר ב-15 ביוני, בממשלה ובסביבת רה"מ זועמים על הודעת בר: "מדובר בעזות מצח וחוצפה שאין כדוגמתה. רונן בר ממשיך למשוך זמן ולהיאחז בקרנות המזבח. בר צריך ללכת הביתה שלשום או יותר מדויק ב-10 באפריל. כל יום נוסף שהאיש מצוי בתפקידו – סכנה ברורה ומיידית לביטחון המדינה".

עקבו אחרינו גם ב-Google News