25 בני אדם נעצרו היום (שני) ברחבי צרפת בחשד למעורבות בגל המתקפות על מתקני כליאה וסוהרים, שבוצעו במהלך שבועיים בחודש אפריל. על פי הודעת הפרקליטות הלאומית, מדובר ב"התקדמות משמעותית" בחקירה.
לפי המשטרה, המעצרים בוצעו מאז שעות הבוקר המוקדמות באזורי פריז, מרסיי, ליון ובורדו. הרקע לגל המתקפות הוא ככל הנראה מבצע ממשלתי נרחב לדיכוי סחר בסמים.

קבוצה בשם "ההגנה על זכויות האסירים הצרפתיים" נטלה אחריות לפעולות האלימות, שכללו פגיעות במתקני כליאה ובקציני סוהר, תוך פרסום איומים ברשתות החברתיות.
