חבר הכנסת משה סעדה חשף אמש (ראשון) בוועדת חוקה כי מכתבי האיומים שמקבלים בתקופה האחרונה חברי הכנסת מתוך הקואליציה נשלחים על ידי גורמים שיצאו מתוך השב"כ, כך פרסם כתבנו בכנסת אברהם חסון.
נציג השב"כ שנכח בדיון בוועדת חוקה נשאל על אותם מכתבי איומים וענה: "השב"כ עדיין חוקר את הפרשה ולא מוצא מי שלח", משה סעדה השיב לו בתגובה כי מממצאי החקירה והאנשים שסעדה עצמו דיבר איתם עולה שמי ששלח את המכתבים אלו יוצאי שב"כ.

כזכור, שורה של מכתבי איומים נשלחו לפני כשבועיים לביתם של מספר חברי כנסת בקואליציה, ביניהם סגן השר אלמוג כהן, ח"כ אריאל קלנר וח"כ חנוך מילביצקי. המכתבים כללו קללות, נאצות ואף קריאות מפורשות לפגיעה פיזית ורצח. צו איסור פרסום הוטל על הפרשה.
