accessibility-icon
share-icon
הדיווח המלא של אברהם חסון | חדשות 14

חה"כ סעדה: "מכתבי האיומים לח"כים נשלחים על ידי יוצאי שב"כ"

שירה קריפס

שירה קריפס

ל ניסן ה'תשפה (28.04.25)

37

5

like

0

dislike

ח"כ משה סעדה טען בוועדת חוקה כי מכתבי האיומים שקיבלו חברי כנסת מהקואליציה נשלחו ע"י יוצאי שב"כ • נציג השב"כ השיב כי החקירה עדיין נמשכת ואין חשודים • המכתבים, שנשלחו לאחרונה לסגן השר אלמוג כהן, ח"כ אריאל קלנר וחברי כנסת נוספים - כללו איומים קשים וקריאות לאלימות


חבר הכנסת משה סעדה חשף אמש (ראשון) בוועדת חוקה כי מכתבי האיומים שמקבלים בתקופה האחרונה חברי הכנסת מתוך הקואליציה נשלחים על ידי גורמים שיצאו מתוך השב"כ, כך פרסם כתבנו בכנסת אברהם חסון.

נציג השב"כ שנכח בדיון בוועדת חוקה נשאל על אותם מכתבי איומים וענה: "השב"כ עדיין חוקר את הפרשה ולא מוצא מי שלח", משה סעדה השיב לו בתגובה כי מממצאי החקירה והאנשים שסעדה עצמו דיבר איתם עולה שמי ששלח את המכתבים אלו יוצאי שב"כ.

maximize-image
המעטפה שקיבל אלמוג כהן | צילום: ללא

כזכור, שורה של מכתבי איומים נשלחו לפני כשבועיים לביתם של מספר חברי כנסת בקואליציה, ביניהם סגן השר אלמוג כהן, ח"כ אריאל קלנר וח"כ חנוך מילביצקי. המכתבים כללו קללות, נאצות ואף קריאות מפורשות לפגיעה פיזית ורצח. צו איסור פרסום הוטל על הפרשה.

עקבו אחרינו גם ב-Google News