סרטון מצמרר של סרן עידו וולוך שנפל בשבת ברצועת עזה התפרסם היום (ראשון) ובו הקצין מספר על השליחות שהוא מרגיש במלחמה בטקס הענקת דרגותיו: "זכות גדולה עבורי להמשיך להילחם, גם בשביל המדינה הזאת, ובטח שעבור אלו שכבר לא נמצאים כאן".
בסרטון נשמע וולוך אומר: "אחרי שנתיים ושמונה חודשים של שירות משמעותי, אני גאה לעמוד כאן, להמשיך במקום הזה. זו זכות גדולה עבורי להמשיך להילחם, גם בשביל המדינה הזאת, ובטח שעבור אלו שכבר לא נמצאים כאן. אני מרגיש את התחושת שליחות הזאת ביום-יום שלי. אסיים ואומר ש… אמן, בעזרת השם, נזכה להרוג כמה שיותר מחבלים, ושכל החטפים יחזרו הביתה בשלום".

וולוך, גיבור ישראל הובא מוקדם יותר היום למנוחות בבית העלמין הצבאי בהר הרצל בירושלים. אחיו ספד לו: "יצאת לפיקוד ולקצונה והיה לך ברור שזו הדרך שאתה רוצה ללכת בה. אמרת שאתה עושה את זה מתוך שליחות ואמונה בכך שאתה שומר על המשפחה ונלחם לטובת המדינה שאנחנו כל כך אוהבים".
האח סיפר בגאווה שהערכים שהנחו את עידו כמפקד היו "דוגמה אישית, צניעות ואהבת הפקודים שלך. האמנת בעשייה שקטה וצנועה, בלי רעשים מיותרים – ושזה מונע הסחות דעת וממקד אתכם במשימה. תמיד דיברת על פקודיך בגאווה ובהערצה – אמרת שהם נותנים לך מוטיבציה להמשיך בתחושת משמעות".

כזכור, סרן עידו וולוך, בן 21 מירושלים, נהרג ביום שישי האחרון בקרב בצפון רצועת עזה. עידו שימש כמפקד מחלקה בגדוד 46 של חטיבה 401. במהלך הקרב שיגרו מחבלים טיל נ"ט (RPG) לעבר הטנק שעליו פיקד, והטיל פגע בו ישירות. כתוצאה מהפגיעה נהרג עידו, ולוחם נוסף נפצע באורח בינוני.
