מנצ'סטר סיטי העפילה היום (ראשון) לחצי גמר הגביע האנגלי לאחר ניצחון 2-0 על נוטינגהאם פורסט, בזכות ריקו לואיס ויושקו גברדיול שכבשו לזכותה. בתוך כך, סיטי תוכל לסיים את העונה המטלטלת בזכייה בתואר, כשתפגוש את קריסטל פאלאס בגמר.
למרות העונה הלא פשוטה שעוברת על שחקניו של פפ גווארדיולה, שהודחו בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות על ידי ריאל מדריד וחוו משברים גם בליגה המקומית – הם התאוששו בזמן. הקבוצה הצליחה לטפס כרגע למקום הרביעי בטבלה (61 נקודות) אשר מוביל לליגת האלופות בעונה הבאה, אך פורסט, שנמצאת במקום השישי עם 60 נקודות ומשחק חסר, עוד נושפת בעורפה.
Nossa terceira final consecutiva da #FACup 🔜#ManCity pic.twitter.com/EbQTOoo3yZ
— Manchester City (@ManCityPT) April 27, 2025
המשחק נפתח בסערה כאשר ריקו לואיס כבש כבר בדקה ה-2 מבישול של מתאו קובאצ'יץ', ובמחצית השנייה כדור הקרן של עומאר מרמוש נחת בראשו של יושקו גברדיול שהכפיל את התוצאה.
כזכור, מנצ'סטר סיטי הודחה ע"י ריאל מדריד בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות אחרי 6-3 בתוצאה המשוקללת, זאת לאחר שסיטי סיימה את שלב הליגה במפעל היוקרתי במקום ה-22 והמפתיע מתוך 36 קבוצות.
