גבר כבן 39 אותר היום (ראשון) ללא רוח חיים במתחם התחנה המרכזית בתל אביב. מתנדבי זק"א הוזעקו למקום בעקבות דיווח, העבירו את הגופה למכון הלאומי לרפואה משפטית להמשך טיפול ובירור.
המתנדבים יעקב רפאלי וראובן יוספי שהגיעו לזירה מספרים: לפני זמן קצר מוקד זק״א הזניק אותנו למתחם התחנה המרכזית בתל אביב, מדובר בגבר כבן 39 שאותר במתחם ע״י עוברי אורח ללא רוח חיים. בסיוע מתנדבים נוספים אנו דואגים לכבוד המת לאיסוף הממצאים בזירה ומסייעים לכוחות המז״פ שפועלים במקום".
