accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות זק״א
צילום: דוברות זק״א

מצמרר: גבר בן 39 אותר ללא רוח חיים בתחנה המרכזית בתל אביב

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כט ניסן ה'תשפה (27.04.25)

0

like

0

dislike

גבר כבן 39 אותר ללא רוח חיים במתחם התחנה המרכזית בתל אביב • הגופה הועברה למכון הלאומי לרפואה משפטית להמשך טיפול ובירור • הפרטים בבדיקה


גבר כבן 39 אותר היום (ראשון) ללא רוח חיים במתחם התחנה המרכזית בתל אביב. מתנדבי זק"א הוזעקו למקום בעקבות דיווח, העבירו את הגופה למכון הלאומי לרפואה משפטית להמשך טיפול ובירור.

המתנדבים יעקב רפאלי וראובן יוספי שהגיעו לזירה מספרים: לפני זמן קצר מוקד זק״א הזניק אותנו למתחם התחנה המרכזית בתל אביב, מדובר בגבר כבן 39 שאותר במתחם ע״י עוברי אורח ללא רוח חיים. בסיוע מתנדבים נוספים אנו דואגים לכבוד המת לאיסוף הממצאים בזירה ומסייעים לכוחות המז״פ שפועלים במקום".

עקבו אחרינו גם ב-Google News