ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (ראשון) בירושלים עם משלחת של עשרות שגרירים מטעם האו״ם, יחד עם השגריר הישראלי, דני דנון. כפי שנמסר, ראש הממשלה השיב לשאלות השגרירים, בירך את חברי המשלחת על הגעתם לארץ, וקרא להם לשקף להנהגתם ולציבור בארצם את האמת והצדק על ישראל.
השגרירים שנכחו בפגישה, המייצגים מדינות מאירופה, אסיה, אפריקה ואמריקה הלטינית, שמעו מראש הממשלה בהרחבה על מאבקה הצודק של מדינת ישראל בזירה הבין-לאומית, ועל אופן ניהול המלחמה בעזה והמאמצים לשחרור החטופים, ועל המאבק באנטישמיות.

שגריר ישראל באו"ם דני דנון ציין כי במסגרת ביקורה, המשלחת נחשפה לזוועות שביצע ארגון הטרור חמאס בדרום ובפסטיבל הנובה והדגיש: "זהו שלב נוסף במאבק על התודעה העולמית. נמשיך לחשוף את פשעי חמאס בכל במה, ולא ננוח עד להשבת כל החטופים הביתה."
