יש חיים אחרי יורגן קלופ: ליברפול זכתה הערב (ראשון) באליפות אנגליה אחרי ניצחון 5:1 על טוטנהאם. ארנה סלוט וחניכיו חגגו את התואר ה-20 בתולדות המועדון באצטדיון הביתי של ליברפול באנפליד.

המשחק התחיל דווקא ביתרון מפתיע של הספרס, אחרי שדומיניק סולאנקה העלה את האורחת מלונדון ל-1:0. היתרון החזיק בדיוק ארבע דקות, עד שלואיס דיאס הקולומביאני השווה את התוצאה ל-1:1. שמונה דקות לאחר מכן, אלכסיס מאקליסטר הארגנטינאי השלים מהפך וקבע 2:1 לליברפול, ובדקה ה-34 קודי גאקפו ההולנדי קבע 3:1 בדרך לאליפות מרשימה במיוחד.

המחצית השנייה המשיכה בשליטה של ליברפול. בדקה ה-63 קיבלו המייטי רדס פנדל והגדילו את היתרון ל-4:1. חמש דקות בלבד לאחר מכן, שער עצמי של דסטיני אודוגיה האיטלקי העלה את ליברפול ל-5:1 על פני האורחת האומללה מלונדון.
