accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

רגע לפני ברצלונה: אינטר הפסידה לרומא ועלולה לאבד את הפסגה

בר ברק

בר ברק

כט ניסן ה'תשפה (27.04.25)

2

like

0

dislike

אינטר הפסידה לרומא במסגרת ליגת הסרייה א', ועלולה לאבד את המקום הראשון בטבלה לנאפולי • בשלושת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, היא לא כבשה וספגה חמישה שערים • כל זאת, לפני משחק חצי גמר ליגת האלופות שיתקיים ברביעי מול ברצלונה


הקבוצה האיטלקית אינטר הפסידה היום (ראשון) לרומא במסגרת ליגת הסרייה א', מה שעלול לעלות לה באיבוד המקום הראשון בטבלה. נאפולי, שנמצאת במקום השני עם אותו מספר נקודות (71), תוכל לעקוף אותה אם תנצח או אפילו תסיים בתיקו מול טורינו במשחק שייערך הערב.

קבוצתו של סימונה אינזאגי חווה משבר. אינטר הפסידה בשלושת המשחקים האחרונים שלה בכל המסגרות, לא כבשה וספגה חמישה שערים. ביניהם, משחק הדרבי ה-"דלה מדונינה" מול מילאן בשלב חצי גמר הגביע האיטלקי, בו הודחה מהמפעל והפסידה 3-0 (תוצאה משוקללת 4-1).

כל זאת, לפני משחק חצי גמר ליגת האלופות שיתקיים ביום רביעי בו "הנראזורי" יצאו למשחק חוץ קשה מול ברצלונה, שניצחה הלילה את ריאל מדריד וזכתה בגמר גביע המלך הספרדי. הקטלונים יחסרו את לבנדובסקי ובאלדה הפצועים, מנגד האיטלקים כלל הנראה יגיעו בסגל מלא.

עקבו אחרינו גם ב-Google News