איגוד הכדורסל הודיע היום (ראשון) כי נבחרת ישראל תקיים חמישה משחקי הכנה לפני יורובאסקט 2025, ועקב המצב הביטחוני – הם יתקיימו מחוץ לישראל בשלוש מדינות שונות באירופה.
הנבחרת תפתח את אימוניה ב-20.7 ותצא למשחקי הכנה ראשונים בלטביה בתחילת אוגוסט בהם תפגוש את גאורגיה ואסטוניה. לאחר מכן, ייערכו שני משחקים נוספים בקפריסין מול הנבחרת המקומית ויוון, וב-17.8 יתקיים משחק נוסף במונטנגרו.

כזכור, הגרלת היורובאסקט שנערכה לפני כחודש חשפה את היריבות של נבחרת ישראל: פולין, איסלנד, בלגיה, צרפת וסלובניה, כאשר רק ארבע מהן יוכלו להעפיל לשלב הבא. משחקה הראשון של הנבחרת באליפות אירופה ייערך ב-28.8 מול איסלנד.
