accessibility-icon
share-icon
כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל
כוחותינו ברצועת עזה | צילום: דובר צה"ל

הלחימה בעזה: מחבל ירה RPG לעבר כוחותינו - אין נפגעים

הלל ביטון רוזן

הלל ביטון רוזן

כט ניסן ה'תשפה (27.04.25)

24

0

like

0

dislike

במהלך הלחימה בעזה, מחבל יצא מפיר מנהרה במרחב דארג׳ תופאח ברצועה וירה טיל RPG לעבר כוחותינו • המחבל לא הצליח לפגוע בכוחותינו ואין דיווח על נפגעים


בזמן פעילות מבצעית של לוחמינו בעזה, מחבל יצא היום (ראשון) מפיר מנהרה במרחב דארג׳ תופאח ברצועה, וביצע ירי של טיל RPG לעבר כוחותינו. המחבל פספס וברח, אין נפגעים תודה לאל.

הלחימה הקרקעית ברצועת עזה נמשכת. רק אתמול, במהלך מארב של כוח ימ"ס, בשטח דחוס בהריסות ופירים, מחבל יצא מפיר, ירה לעבר הלוחמים ופגע נטע יצחק כהנא הי"ד.

maximize-image
נטע יצחק כהנא ועידו וולך הי"ד | צילום: דובר צה"ל

לוחמינו הגיבו בירי וברימוני רסס לכיוון המחבל אך זה הצליח להמלט. כוח חילוץ של צה"ל הגיע לפנות את הפצוע. במהלך הנסיעה, כוחות החילוץ ספגו ירי נ"ט, בין היתר, נפגע הטנק בו היה עידו וולך הי"ד, שנהרג גם הוא.

עקבו אחרינו גם ב-Google News