אלוף-משנה במילואים חזי נחמה התייחס היום (ראשון) בריאיון לעודד מנשה לדרך בה לדעתו יש להמשיך את המלחמה, וכן לאופן שבו הדרג המדיני צריך לפעול. במהלך דבריו ביקר את הרמטכ"ל הקודם, הרצי הלוי, על שיטת הלחימה שנקט: "הרמטכ"ל הקודם לא הסכים לכבוש את רצועת עזה".
לדבריו של אל"מ במיל' נחמה: "לפני למעלה משבוע חמאס סירב באופן סופי לעסקת חטופים ולכן הדרג המדיני חייב להורות לצה"ל לגייס את כוחות המילואים ולהיערך להתקפה שלמה, כוללת ומלאה עם כל החמש שש אוגדות".

עוד הוסיף נחמה: יש לממש את התוכנית שבנה הרמטכ"ל הנוכחי לא כמו הרמטכ"ל הקודם שבחר להישאר בשיטת הפשיטות ולא הסכים לכבוש את רצועת עזה", כשהוא מפציר: "עכשיו חייב הדרג המדיני להורות לו לגייס את הכוחות ולהשיק את התוכנית הגדולה".
