דיון סוער התקיים היום (ראשון) בוועדת החוקה ועסק בטענות לאכיפה בררנית מצד גורמי האכיפה. היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב-מיארה, התייצבה בפני הוועדה והגנה על מדיניות האכיפה, בעוד חברי כנסת תקפו את דבריה וטענו כי הם חסרי תוכן ממשי.
בהמשך הדיון, הודיעה היועמ"שית כי תצא מהדיון מוקדם מהצפוי. חבר הכנסת משה סעדה תקף בתגובה: "גלי, זו בריחה שלך".

הטענות לאכיפה בררנית והביקורת: "תשובות היועמ"שית – של GPT"
דבריה של היועמ"שית עוררו תגובות חריפות מצד חברי הוועדה. ח״כ לימור סון הר מלך כינתה את התשובות "סיסמאות ריקות מתוכן" והשמיעה טענות על "משטרת מחשבות". יו"ר הוועדה שמחה רוטמן עצר אותה: "זו אמירה לא ליגיטימית". ח"כ יצחק קרויזר הגיב: "לא תסתמו לנו את הפה".
ח"כ אריאל קלנר תקף את בהרב מיארה: "התשובות של היועמ"שית הן תשובות של GPT". מוקדם יותר היועמ"שית טענה בדיון בו משתתפים פרקליט המדינה, ראש אח"מ במשטרה, ראש מח״ש ובכירים נוספים, כי "טוב היה שהשאלות שנשלחו לגורמי האכיפה לא היו נשאלות בכלל".
לדבריה, "מערכת אכיפת החוק פועלת באופן עקבי, מקצועי, ענייני, על פי אמות מידה קבועות שמיושמות בכל מקרה לפי נסיבותיו".
