בועז מירן, אחיו של החטוף עמרי מירן, התראיין הבוקר (ראשון) לטל מאיר בתוכנית ישראל הבוקר והגיב על הצעת הפסקת האש של ארגון הטרור חמאס, על ההפגנות בקפלן ועל התנהלות הדרג המדיני.
"אתה לא מוותר מראש על הכול במיקוח. לצערי זה מה שקורה כאן — נותנים את המחיר הכי גבוה ולוחצים להסכים לזה, צריך להפוך את זה —להצטרף לראש הממשלה ולהכריע את חמאס". מירן הביע התנגדות ללחצים על הממשלה להיכנע לדרישות חמאס ופירט כי "מי שנכנע מראש — מפסיד את המדינה".

מירן התייחס לתרגיל של חמאס ואמר: "כל עסקה שמשאירה את חמאס כריבון בעזה היא לא טובה, אבל עסקה שמחזירה את אחי — אני לא יכול להתנגד לה". לדבריו: "קודם שיחזירו את כולם, ואחרי זה נעשה את הצעד שלנו".
מירן תקף את מתווה העסקה המתגבש, שלדבריו יפקיר את יישובי העוטף ויאיים על כל המדינה. "זו בדיוק הבעיה — עסקה כזאת תכשיר את נשק החטיפה כיעד של כל ארגון טרור או אויב שלנו", הדגיש מירן והבהיר כי במשך שנה וחצי התנגד לסוג כזה של עסקאות.

"אני מתנגד לעסקה שתשאיר את חמאס כריבון, אבל אם אחי חוזר — אני לא יכול לסרב למי שמחזיר אותו" הסביר מירן. בנוגע להפגנות בקפלן הוא טען כי "המפגינים יוצרים סדקים בינינו. הידידים שלנו והאויבים שלנו מנצלים את זה ומפוררים אותנו מבפנים ומבחוץ".
מירן הדגיש כי אין לו תלונות לצה"ל, אלא לדרג המדיני שמקבל את ההחלטות. "בחודשים האחרונים טראמפ נותן לישראל את כל הכלים והם לא משיגים את המטרות. זה בזבוז זמן". "מי שלא יודע לקבל החלטות, שיפנה את מקומו וייתן למישהו אחר להוביל", הוסיף.
