accessibility-icon
share-icon
צילום מסך

אחיו של החטוף עומרי מירן: "סיפוח עד שחוזר אחרון החטופים"

סיון יחזקאל

סיון יחזקאל

כח ניסן ה'תשפה (26.04.25)

9

2

like

38

dislike

אחיו של עמרי מירן שנחטף בטבח שבעה באוקטובר לעזה, התארח בתוכנית הפטריוטים והתייחס ללחימה נגד ארגון הטרור חמאס ולהתנהלות ישראל • לדבריו של בועז: "אנחנו יודעים מה כואב לחמאס, ולחמאס כואב אדמה, זה מנוף שלא הפעלנו" • בנוסף, התייחס האח לחזרה של הסיוע ההומניטרי לרצועה והבהיר: "לא מקובל עליי"


בועז מירן, אחיו של עמרי מירן שנחטף בטבח שבעה באוקטובר לרצועת עזה, התארח הערב (מוצ"ש) בתוכנית הפטריוטים, והתייחס למלחמה הצודקת של ישראל בארגון הטרור חמאס: "אני רוצה שאבא של ילד עזתי יפחד מזה שהילד שלו ימות ממחלה או מרעב יותר מאשר מהחמאס".

"מלחמה עצימה זה חלק מהעניין", אמר בועז, "אבל יש את העניין של קודם כל הכרזה, לקיחת שטח. אנחנו יודעים מה כואב לחמאס, ולחמאס כואב אדמה. זה מנוף שלא הפעלנו. פשוט הכרזה של ראש הממשלה, של הממשלה: כל מטר אדמה שאנחנו כובשים, עד שלא חוזר אחרון החטופים, נשאר לצמיתות בידי ישראל".

maximize-image
עמרי מירן | צילום: שימוש בסעיף 27א'

לטענתו של בועז, צריך להפעיל בעזה מדיניות של "סיפוח עד שחוזר אחרון החטופים", כשלדבריו, צריך שיהיה ברור שהשטח שיכבש על ידי ישראל לא יוחזר במשא ומתן. "חמאס צריך להבין, הוא מצייר לנו כל מיני שעוני חול ועניינים כאלה. גם לו יש שעון חול, תרתי משמע", אומר מירן, "חול של האדמה שלו, שאוזל כל עוד החטופים לא חוזרים".

"דבר שני, אני שומע את העניין של החזרת ההומניטרי", המשיך בועז, "לא מקובל עליי. ההומניטריים זה החטופים שלנו שמה. איזה החזרה הומניטרית כשלא חוזר אחרון החטופים?"

"אני רוצה הרעבה של אנשי עזה", מבהיר מירן, "אני רוצה ילדים רעבים בעזה, ילדים שאין להם תרופות. אני רוצה שאבא של ילד עזתי יפחד מזה שהילד שלו ימות ממחלה או מרעב יותר מאשר מהחמאס. אני רוצה שהוא יתמרד נגד החמאס. זה מנוף. לא להרעיב אותם כמקמה או כאיזה רצון שימותו — זה מנוף".

עקבו אחרינו גם ב-Google News