ילדה בת 12 במצב קשה לאחר שאיבדה את הכרתה היום (שבת) בביתה ברמת גן. כוחות ההצלה ביצעו בה פעולות החייאה נמרצות, ופינו אותה לבית החולים איכילוב להמשך טיפול.
ירון שיף, פרמדיק באיחוד הצלה והחובש משה מלכה מסרו: "לדברי בני המשפחה היא לפתע איבדה את הכרתה. בסיוע צוות אמבולנס של איחוד הצלה ביצענו בה פעולות החייאה בסיסיות תוך מתן שוק חשמלי מדפיברילטור".
"למרבה הנס, כשחזרו הדופק והנשימה, היא פונתה במצב קשה לבית החולים איכילוב, שם בודקים את נסיבות איבוד ההכרה", הוסיפו המטפלים.
