בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שישי) את מעצרם של שתי גננות מגן פרטי ברמת גן, בחשד חמור שהתעללו בילדים בעקבות תלונה שהתקבלה נגדם ביום רביעי האחרון, על התעללות בחסרי ישע בגן הממוקם ברחוב שד' הילד ברמת גן.
מיד עם קבלת התלונה החלו החוקרים באיסוף ממצאים וראיות ואתמול השוטרים עצרו שתי גננות אם ובת בגילאי 53 ו-28 מפתח תקווה, והן הובאו לחקירה שבסיומה נכלאו. מעצרם של השתיים הוארך עד 29/4/25.
