תביעה הוגשה הבוקר (שישי) נגד ארבעה נערים תושבי ירושלים החשודים בתקיפת נהג אוטובוס באבנים לפני כשבועיים. נהג האטובוס נזקק כתוצאה מהתקיפה לבדיקה רפואית לאחר שנחבל בידו.
לפי המשטרה, בתאריך 13.4 בשעות הערב, התקבלו דיווחים למוקד המשטרה מנהגי אוטובוסים ציבוריים כי מספר צעירים נקטו כלפיהם אלימות תוך שהשליכו לעברם אבנים בעת שעצרו בתחנת האוטובוס על מנת להעלות נוסעים ברחובות שכונת רמות. הנערים עלו לאוטובוס והפרו סדר ציבורי תוך כדי שהם ירקו לעבר הנהגים.
כתוצאה ממעשיהם לכאורה, אחד הנהגים שנחבל קלות פונה לבדיקה רפואית בבית חולים ונזקים נגרמו לאוטובוס. כוחות משטרה עצרו את החשוד הראשון ביניהם, בן 14 בלבד, בביתו תוך שעות ספורות לאחר מעשיו, ובתום החלטת שופט הוא נשלח למעצר בית בתנאים מגבילים.
עוד עלה בחקירה, כי נאשם זה נכנס עם סיגריה לאוטובוס, ירק לעבר הנהגים ויידה לעברם אבנים ממרחק קצר שפגעו בידם, ומנע את המשך נסיעת האוטובוס. במהלך ימים ספורים לאחר מכן, אותרו ונעצרו שני נאשמים נוספים, בגילי 15-14, שמעורבים באירועי אלימות אלו, במהלכם תקפו וירקו לעבר הנהגים.
כאמור, בימים האחרונים השלימו חוקרי תחנת לב הבירה את איסוף עדויות וחקירת המעורבים, תוך גיבוש ממצאים אלו לכדי ראיות כנגד שלושתם והבוקר כבר הגישה יחידת תביעות מחוז ירושלים נגדם את כתב האישום בבית המשפט בגין עבירות של תקיפת עובד ציבור בצוותא, ואיומים.
