במהלך ביקורו בארצות הברית, השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, נאם הלילה (בין חמישי לשישי) מול מאות חסדי חב"ד בבניין ה-770. בנאומו התייחס בן גביר להמשך המלחמה בעזה וציין כי מפלגת עוצמה יהודית משלבת את "שלושת השלמויות".
שלושת השלמויות הוא מושג בחסידות חב"ד והכוונה לשלימות העם, הארץ והתורה. שלימות העם פירושה שהעם יהיה שלם, ולא יכנסו בו זרים, כלומר, כאלו שאינם חלק מעם ישראל וקוראים לעצמם בשם זה. שלימות הארץ פירושה שארץ ישראל שלמה תהיה בידי עם ישראל, שלימות התורה היא שכל התורה תישמר על ידי כל אחד מישראל.

במהלך נאומו והגעתו למקום, התקיימה הפגנה של תומכי חמאס, מול ה-770 וחסידי חב״ד התעמתו עימם. לאחר מכן, השתתף השר בן גביר בהתוועדות ושוחח עם החסידים.
אתמול מפגינים פרו-פלשתינים ניסו לתקוף את השר לביטחון לאומי ביציאתו מנאום באוניברסיטת ייל בארצות הברית. בלשכת השר טענו כי נזרקו לעברו בקבוקי מים, וכי השר בתגובה סירב לעזוב את המקום וסימן לעברם V, כאות ניצחון. "שלומו של השר טוב והוא לא נפגע", נמסר.
