דובר צה"ל התיר היום (חמישי) לפרסום כי נהג טנק בגדוד 79, חטיבת ׳המחץ׳ (14) נפל בקרב בצפון רצועת עזה מירי צלפים. משפחתו עודכנה ושמו טרם הותר לפרסום. באירוע נפצעו קצין ושני לוחם מילואים נוספים.
באירוע בו נפל החלל, נפצעו באורח קשה קצין ביחידת יהל״ם ולוחם במילואים בגדוד 79, חטיבת ׳המחץ׳ (14), וכן נפצע באורח בינוני לוחם במילואים בגדוד 8239, חטיבה צפונית. הלוחמים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית החולים, ומשפחותיהם עודכנו.
כתבנו הצבאי הלל ביטון רוזן דיווח כי "מדובר באירוע קשה, חמישה ימים בלבד לאחר האירוע ביום שבת האחרון בו נהרג הגשש של החטיבה הצפונית, במרחק של פחות מקילומטר משם בלבד בשכונת הסביבון בבית חנון.
"אנחנו מדברים הפעם על ירי של צלף לעבר כוחות מילואים, בגדוד השריון 79. אם ירשה לי באמת, עם שחפץ חיים משמיד את השכונה הזאת עד אור ראשון, אין לה שום זכות קיום לא הגיוני, שאנחנו נחטוף כל כך הרבה מהשכונה הזאת בזמן הזה".

המרכז הרפואי הדסה הודיע כי "אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם פונה בשעות הצהריים במסוק חייל צה״ל מן הלחימה בעזה, עם פגיעה בידו. מצבו קל עד בינוני".
