ראש האופוזיציה יאיר לפיד, שתוקף לא מעט את ערוץ 14, מסמן יעד נוסף: ערוץ 12 בפרט והתקשורת בכלל. הסיבה? כותרת שפורסמה באתר N12, שבו הוא מתראיין מפעם לפעם, על כך שאף אחד מראשי האופוזיציה "לא תקף את הממשלה על ההתייקרות שתפגע בכיס של רבים ולא הציג תוכנית לשיפור המצב".

לפיד, שסבור אחרת, מנה בציוץ שפרסם ברשת אקס את הצעדים שנקט בעקבות ההתייקרות: הצגת תוכנית אלטרנטיבית, מתקפה נגד הממשלה, העלאת סרטונים, מאמרים ופוסטים. "התקשורת לא טרחה כמובן להגיע למסיבת העיתונאים" התרעם לפיד, תוך שהוא מותח ביקורת על כך שהיא עושה לעיתים את עבודתה ומשדרת "את כל ההודעות המקושקשות של נתניהו ללא הפרעות". כאן המקום להזכיר שבהצהרתו האחרונה של רה"מ לתקשורת, ערוץ 12 שידור דקות ספורות בלבד.

לפיד המשיך להתרעם: "התקשורת לא דיווחה על התוכנית המקיפה ביותר שהוצגה השנה, לא תיווכה את כל הביקורת שמתחנו אז ומאז על המשבר הכלכלי שיוצרת ממשלת החידלון, ואז הכותרת היא, "איפה האופוזיציה?". האופוזיציה כאן, נלחמת, מציגה אלטרנטיבה, עובדת בתנאים קשים". לפיד חתם את דבריו: "הגיע הזמן להחליף את הכותרת ל"איפה התקשורת?".
