בשעות האחרונות רצו דיווחים ברשתות על פינוי אנשים מהגבעה בשדרות המתצפתת על עזה, בשל החשש מירי צלפים. הדיווחים – על רקע רעשים חריגים של ירי, פיצוצים ומטוסים. עם זאת, במשטרה הבהירו כי אין חשש כזה – וההודעות על הפינוי הן פייק.
בעיריית שדרות התייחסו גם כן לדיווחים והדגישו כאמור כי "כלל אירועי הירי, הפיצוצים ורעשי המטוסים באוויר מקורם בהמשך פעילות צה"ל בשטח הרצועה". עוד נמסר כי "בשלב זה אין הנחיות מיוחדות לתושבים". בעירייה הבהירו כי במידה שיהיה שינוי תצא הודעה מסודרת בנושא.
יצוין כי הדיווחים רצים על רקע התקיפות הנרחבות של כוחותינו בשעות האחרונות בעזה. הרעשים כאמור הורגשו היטב ותושבים העידו ש"כל העוטף רועד".
