accessibility-icon
share-icon
צילום: דוברות משטרת ישראל ורשות הטבע והגנים
צילום: דוברות משטרת ישראל ורשות הטבע והגנים

ההתעללות נמשכת: אותרו וחולצו שני קופי גנון ירוק נוספים

בר ברק

בר ברק

כו ניסן ה'תשפה (24.04.25)

0

like

0

dislike

המשטרה וצוותי רשות הטבע והגנים איתרו וחילצו שני קופי גנון ירוק נוספים בשני מוקדים שונים - בטירה וברעננה • שני הקופים הועברו להמשך טיפול ובדיקות במקלט הקופים הישראלי


בעקבות מידע מודיעיני במהלך פעילות משטרתית יזומה בעיר טירה, ביצעו הבלשים חיפוש בבית בעיר. במהלכו, תפסו במרתף הבית קוף מסוג ורוט שהוחזק בכלוב. פקחי רשות הטבע והגנים הוזעקו למקום והעבירו את הקוף לטיפול רפואי, ועיכבו את החשוד בהחזקתו – תושב טירה בן 28 עד לחקירתו בידי אנשי הרשות.

נוסף על כך, במהלך סיור באזור התעשיה ברעננה, זיהו שוטרי תחנת כפר סבא רכב שעורר את חשדם, ולאחר בדיקה, אותר בתוכו קוף. למקום זומנו פקחי רשות הטבע והגנים שהעבירו גם את קוף זה לבדיקות ולטיפול רפואי.

maximize-image
images-count1+
צילום: דוברות משטרת ישראל ורשות הטבע והגנים
maximize-image
images-count1+
צילום: דוברות משטרת ישראל ורשות הטבע והגנים

ברשות הטבע והגנים מציינים כי אלו הקופים ה-36 ו-37 מסוג זה שנתפסו מאז תחילת חודש מרץ, וקוראים לציבור שהיה בקרבת חיות הבר בצורה לא מוגנת להיבדק מחשש להדבקות במחלות זאונטיות כמו שחפת וכלבת שמסכנות חיי אדם.

עקבו אחרינו גם ב-Google News