אסיר בכלא הישראלי, תושב הצפון השפוט ל-28 חודשי מעצר בעקבות עבירת אלימות והצתה, שוחרר אמש (רביעי) בטעות מבית הכלא לפני שריצה את מלוא תקופת המעצר.
מפקד מחוז צפון הנחה על מינוי קצין בודק בגין שחרור אסיר שלא במועד. מתחקור ראשוני של האירוע עולה כי נפלה טעות והאסיר יצא אמש טרם זמנו מבית סוהר בצפון. האסיר, תושב הצפון, אותר והובא להמשך ריצוי יתרת מאסרו.
בדומה לכך, לפני 3 חודשים אסיר שמרצה 45 חודשי מאסר בגין שוד שוחרר בשוגג מבית סוהר בדרום, 11 חודשים לפני המועד. גם אז נציב בתי הסוהר הנחה על מינוי קצין בודק לפרשה.
