בלשי תחנת לב הבירה שבמרחב ציון, עצרו אמש (רביעי) צעיר בן 16 מירושלים בחשד למעורבותו בתקיפה האלימה של עובד חברת אגד בתחילת השבוע במתחם התחנה המרכזית בירושלים.

סורבו לעלות לאוטובוס בירושלים – וביצעו לינץ' בעובד | צפו
כשהזדהו הבלשים בפניו, מיד התעניין החשוד האם באו בגלל אירוע התקיפה של הנהג. במהלך חיפוש שערכו הבלשים בחדרו, אותרו פרטי הלבוש עימם תועד במהלך התקיפה, וכמו כן אותרו כלי תקיפה שונים ובינם אקדח אוויר וכדורים, גז פלפל ועוד.

החשוד שנעצר הועבר לחקירה בתחנת המשטרה ובסיומה נכלא. במהלך היום הוא יובא בפני בית המשפט לדיון בעניינו. נמשיך בחקירת המקרה ובאיתורם של המעורבים הנוספים שנטלו חלק בתקיפה אלימה זאת שהתרחשה.
כזכור, הלינץ' התרחש במוצאי שבת האחרונה בתחנה המרכזית בירושלים סביב קו 962 שנוסע לטבריה, כשהאחראי על העלאת הנוסעים מטעם אגד ביקש מאנשים לרדת מהאוטובוס – בגלל עומס קשה.
על פי החוק, נהג אוטובוס יכול לקחת רק עד עשרה אנשים בעמידה. בשל כך העובד ניסה לעצור אנשים מלעלות על האוטובוס. בתגובה – הנוסעים תקפו אותו באלימות. העובד הועבר לטיפול רפואי בבית חולים מיד לאחר האירוע.
