כ-70 צוותי כיבוי מכל רחבי הארץ ממשיכים גם הבוקר (חמישי) לפעול במספר מוקדי שריפה פעילים באזור אשתאול, בית מאיר, מסילת ציון, שער הגיא ותרום, במאמץ לבלום את קווי האש ולמנוע את התחדשותה. בשעה זו מתקיימת הערכת מצב בחפ״ק המחוזי באיקאה אשתאול.
במהלך הלילה נמשכה הפעילות הקרקעית באינטנסיביות: לוחמי האש פעלו ללא הפוגה, בתנאים מורכבים ובשטח הררי כדי לרסן את התפשטות הבעירה ולהרחיקה מהיישובים. עם אור ראשון המריאו 6 מטוסי כיבוי מטייסת 'אלעד' והצטרפו ללחימה באש בסבבים ממוקדים לייצוב קווי ההגנה והפחתת מוקדי הסיכון.

טפסר שמוליק פרידמן, מפקד מחוז ירושלים, מסר כי "אנחנו בתוך קרב ממושך מול אש שמסרבת להיעלם אך כוחותינו איתנים. לוחמי האש הפגינו לילה של גבורה, דיוק ומסירות שאין כדוגמתם. נמשיך לפעול עד לבלימת כל מוקד. אני קורא לציבור להימנע מהגעה לאזור ולהישמע להנחיות הכוחות בשטח."
