שישה ישראלים נפצעו בתאונת דרכים קשה בבוליביה אתמול בלילה (בין שלישי לרביעי) ופונו לבית חולים בלה פז. המחלקה לישראלים במצוקה בחו"ל וקונסול ישראל בלימה, בירת פרו, תומר אסף טיפלו אמש בחילוץ שישה צעירים ישראלים שנפצעו בתאונת דרכים קשה באזור הסלאר שבבוליביה.
פעולות החילוץ, שנמשכו אל תוך הלילה, כללו הפעלת מטוס צבאי בוליביאני שאורגן על ידי שגרירות ישראל, בשיתוף חברות הביטוח, הקהילה היהודית והרשויות המקומיות.

הפצועים פונו תחילה למרפאה מקומית, שם עברו טיפול ואבחון רפואי ראשוני. לאחר מכן, הועברו בטיסה מיוחדת לבית חולים בעיר לה פז לצורך המשך טיפול רפואי.
