בשל השריפות המשתוללות היום (רביעי) באיזור השפלה, רכבת ישראל הודיעה על סגירה של מספר תחנות רכבת בהתאם להנחיית גורמי הכיבוי. התחנות שנסגרו הן: רמלה, בית שמש, מזכרת בתיה, קריית מלאכי יואב, קריית גת, ולהבים רהט.
על הנוסעים שיעדם או מוצאם תחנות אלה להשתמש בשירותי תחבורה ציבורית חלופיים. נוסעים המבקשים לצאת או להגיע לתחנות באר שבע יכולים להשתמש בקו הנגב המערבי דרך שדרות, נתיבות ואופקים הפועל כסדרו.

כמו כן, רכבת ישראל מפעילה רכבת מיוחדת בין תחנות קריית גת ובאר שבע, לטובת סיוע לנוסעים הנמצאים בתחנות אלה. צוותי הרכבת נמצאים בחפ"ק של מערך הכבאות, וכן במוקדי השריפה הקרובים למסילות, ומסייעים לעבודת כוחות הכיבוי.
