ראש עיריית בית שמש שמואל גרינברג, מסר היום (רביעי) הודעה לתושבים בעקבות השריפה: "אין בשלב זה סכנה ישירה לתושבי בית שמש, ולא ניתנה הנחיה לפינוי".
"תושבות ותושבים יקרים, אנו עוקבים אחר השריפות הנרחבות המתפשטות באזורנו – סמוך ליער אשתאול, מושב תרום, בית מאיר ומסילת ציון, וכן בגזרת כביש 6, שם פועלים לוחמי אש רבים למניעת פגיעה ביישובים וברכוש".
בעקבות השריפות המתפשטות נסגר כביש 38 לתנועה בשני הכיוונים, וכן כביש 44 וכביש 6 (בין מחלף נשרים למחלף שורק) – סגורים לתנועה. "אני נמצא בקשר ישיר עם פיקוד העורף ועם המשטרה, ואני מבקש להדגיש – אין בשלב זה סכנה ישירה לתושבי בית שמש, ולא ניתנה הנחיה לפינוי", הדגיש ראש העיר.
"מנהל אגף הביטחון והחירום, צחי אלימלך, נמצא בחפ"ק בשטח ומעדכן אותנו בזמן אמת. אנו ממשיכים לעקוב מקרוב אחר ההתפתחויות בתיאום עם כלל גורמי ההצלה והחירום", הוסיף, "אני קורא לתושבים – אנא הישמעו להנחיות והימנעו מלהגיע לאזורי השריפות".
