'מי המנטה, מי המסטיק ומי השוקולד' שרו ירדנה ארזי וחברותיה, ובכן הנה פרשנות וקישור קצת מאולץ – מנטה אחרי השוקולד זה קצת מבאס, ואת ירדנה ארזי אחרי קריירה מפוארת – בחרת לבאס.
צפו בקטע המלא מתוך תוכנית 'סטורי לילה'
אני יודע, לא תוקפים אותה על זה כי זו ירדנה ארזי האגדית ובגלל שכל מה שנגד הממשלה עובר סבבה, אבל הסירוב של ירדנה ארזי להדליק משואה הוא ממש, אבל ממש לא סבבה.
הדלקת המשואות הוא לא טקס של ביבי, מירי, נפתלי או יאיר, זה הטקס שלנו. סוג הרגעים שהסבים והסבתות שלנו חלמו עליו, שהחיילים הקריבו את חייהם בשביל מה שהוא מסמל. זו גאווה אדירה על מדינת היהודים היחידה בעולם שעושה את הבלתי ייאמן מול מיליונים שרוצים להשמידה – ואנחנו יכולים להם.

ירדנה היקרה, את עושה נזק נוראי, המדליקים הבאים יגידו "אם ירדנה ארזי לא – אז גם אני לא", ובממשלה אחרת יבואו אנשים אחרים ויגידו "סליחה, הם לא הדליקו אז – אני לא מדליק היום". וככה בדיוק ייהרס אחד הרגעים הקדושים, החשובים והמרגשים של מדינת ישראל הממלכתית.
והנה הצעה: מי שמסרב להדליק משואה לא יוזמן לאירועים מטעם המדינה, בלי השתתפות בטקסים ממלכתיים, בלי הופעות בעיריות, בלי ערבים בחסות מחלקות תרבות עירוניות, כלום, לא רוצה לתת כבוד למדינה לא תוכלי להנות מהכסף של המדינה. אי אפשר גם לקבל מחיאות כפיים מהחבר'ה בקפלן וגם להתפרנס על חשבוננו. רוצה מנטה? לא תקבלי שוקולד. חג עצמאות שמח.

