רוסיה חידשה הלילה (שלישי) את מתקפותיה על אוקראינה, כאשר מל"טים פגעו בעיר הנמל אודסה ופצצות אוויריות פגעו בזפוריז'יה שבדרום המדינה. הרשויות האוקראיניות דיווחו על פציעת שלושה בני אדם באודסה, וכן על הרס של מבנה מגורים, תשתיות אזרחיות ומוסד חינוכי. בזפוריז'יה נהרגה אישה אחת ונפצעו 24 בני אדם, בהם ארבעה ילדים.
נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי שב והציע הפסקת אש שתכלול הגנה על אתרים אזרחיים, אך הקרמלין השיב כי אין תכנון לדון ביוזמה זו בעת הנוכחית. דובר הקרמלין דמיטרי פסקוב טען כי "יש להבחין בין תשתית אזרחית רגילה לבין תשתית המשרתת מטרות צבאיות", והזהיר כי "פתרון הסכסוך צפוי להימשך זמן רב".

במקביל, בכירים מארצות הברית, בריטניה, צרפת ואוקראינה צפויים להיפגש ביום רביעי בלונדון לדון באפשרויות לקידום פתרון מדיני למלחמה. עם זאת, ברוסיה הביעו ספק אם הפגישה תניב תוצאות של ממש, ומתחו ביקורת על יוזמות להפסקת אש מיידית בתנאים מערביים. לדברי הקרמלין, אין טעם לקבוע לוחות זמנים להסדר.

רוסיה הגבירה לאחרונה את השימוש במל"טים מתוצרת איראנית מדגם שאהד, והלילה שיגרה 54 מתוכם לעבר אוקראינה. לפי חיל האוויר האוקראיני, מדובר בהתחדשות גל התקפות שמכוונות בעיקר נגד אזורים אזרחיים. על אף הכרזת הפסקת אש חד-צדדית של נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בשבת, קייב טוענת כי מאז נרשמו למעלה מ-2,900 הפרות של הפסקת האש.
