accessibility-icon
share-icon
צילום: שאטרסטוק
צילום: שאטרסטוק

המניות בוול סטריט מזנקות: מדד הנאסד"ק עם עלייה של 2.6%

שמואל קוגן

שמואל קוגן

כד ניסן ה'תשפה (22.04.25)

0

like

0

dislike

המניות בארצות הברית רשמו היום עליות חדות, בניסיון להתאושש מהירידות החדות שנרשמו אתמול • מדד דאו ג'ונס וה-S&P 500 עלו כל אחד ביותר מ־2.1%, בעוד מדד נאסד"ק הטכנולוגי התחזק ב־2.6%


המניות בארצות הברית רשמו היום (שלישי) עליות חדות, בניסיון להתאושש מהירידות החדות שנרשמו אתמול. מדד דאו ג'ונס וה-S&P 500 עלו כל אחד ביותר מ־2.1%, בעוד מדד נאסד"ק הטכנולוגי התחזק ב־2.6%.

העליות מגיעות לאחר יום תנודתי במיוחד, שבו המשקיעים הגיבו להחרפת הביקורת מצד הנשיא דונלד טראמפ נגד יו"ר הפדרל ריזרב, ג'רום פאוול. ביום שני כתב טראמפ ברשתות החברתיות כי הכלכלה האמריקנית תאט אם פאוול לא יוריד את הריבית בהקדם, וכינה אותו "מר מאוחר מדי" ו"מפסיד גדול".

maximize-image
נשיא ארה"ב דונלד טראמפ | צילום: שאטרסטוק

דבריו החריפים של הנשיא מגיעים לאחר שפאוול הזהיר בשבוע שעבר מהשלכות המכסים החדשים על הכלכלה, והבהיר כי הפד לא ימהר להפחית את הריבית. טראמפ מצידו השיב: "הסיום של פאוול לא יכול להגיע מהר מספיק".

עקבו אחרינו גם ב-Google News