שני בני אדם, ככל הנראה בחורי ישיבה, נפצעו היום (שלישי) מהתהפכות קולנועית קשה ביישוב בית חלקיה. צוותי מד"א העניקו להם טיפול רפואי ראשוני הכולל חבישות וקיבועים והם פונו במצב בינוני באמבולנס טיפול נמרץ לחדר טראומה בבית החולים אסותא באשדוד.
כונן מד"א-הצלה דרום שלמה מילר שהגיע למקום עם אמבולנס מד"א סיפר כי "בהגיענו למקום הבחנו בתאונה עצמית, במקום שכבו 2 נפגעים כבני 15 ו-20 בהכרה מלאה כשהם סובלים מחבלות ראש, חזה וגפיים תחתונות לאחר שהיו מעורבים בהתהפכות מקולנועית".
